Pavlač www.sipky.cz Já vím že nejste pavlačové drbny ale... :-) Jen bychom Vás požádali, aby se příspěvky týkaly šipek a dodržovali jste základy slušnosti. Děkujeme. |
Setřídit dle data |
|
Vložit nový příspěvek |
Re: Počteníčko |
08.10.2004 18:25:57 |
|
Pro ty, co příspěvku neporozuměli (stejně jako já) a nemuseli jste hledat, co tím chtěl básník říci (stejně jako já): Na webu ČAKS-AŠA se v ligových soutěžích trošku zbláznily fonty... Ale počteníčko je to zajímavé :-) |
||
Autor: Bronislav |
|
Grand trophy SŠS CDT |
03.10.2004 13:41:04 |
||
Výsledky 1.Grand trophy - vyhrál J.Kabaja před Toušem a D.Zárubou,ve finále žen porazila L.Kaňovská D.Novákovou.Největší zážitek?Chování Záruby v zápasech se slabšími soupeři.Je jistě výborný šipkař,ale machrováním ve vyhraných zápasech si na popularitě nepřidal.Viděl jsem hrát jiné a lepší šipkaře,ale od nikoho jsem neviděl ani náznak ponižování a zesměšňování soupeře.Takže až ho někde uvidíte hrát,zmlkněte a jen se dívejte,jak to umí "Pan Šipkař". | |||
Autor: Karel |
|
Re: Grand trophy SŠS CDT |
29.10.2004 03:47:44 |
|
gbnfnfgngfghzghgh | ||
Autor: jfhjrjrt |
|
žebříček |
02.10.2004 18:40:00 |
||
zdravím všechny šipkaře, nedávno jsem na stránkách čaksu viděl anketu o tom čeho si cení hráči víc? mistrovského titulu nebo vítězství v republikovém žebříčku? Tenkrát jsem byl na vážkách ( 60/40), ale ted mi dal odpověd pohled na tabulku žebříčku po 1.RM a RPG. Když někdo vyhraje oba dva turnaje a není v žebříčku první tak nevím co tím svazy (čšs a čaks) sledují a mě osobně se zdá tento způsob počtů dost neštastný. ať vám to lítá a mějte se fajn. | |||
Autor: miki |
|
Re: žebříček |
15.10.2004 12:35:43 |
|
Dost velkou roli v tomto žebříčku hraje to,že každý měsíc se připisují tři místní turnaje.Což za jedenáct měsíců je 33 místních turnajů.To je podle mě strašně moc a byl jsem vždy proti tomu.A taky body za regionální mastery jsou podle počtu účastníků.Na jednu stranu je to nefér,protože nikdo neovlivní kolik lidí přijede na který master.Ale na druhou stranu si mysím,že je správné,když ten kdo vyhraje master ze 100 lidmi má víc bodů,než ten kdo ho vyhraje z 30 lidí.Měj se a uvidíš,že nakonci sezóny to už bude spravedlivější.I když bez těch místňáků by to bylo už teď. | ||
Autor: Pavel |
|
Re: žebříček |
21.10.2004 14:23:22 |
|
Nesleduji tim asi nic. Ale jeste treba v tom trochu hrajou roli mistnaky. | ||
Autor: cra.s.h |
|
Re: žebříček |
25.10.2004 16:09:19 |
|
Jseš pěknej blb cra.s.h.y !!! | ||
Autor: Já |
|
www.šipky.cz - opravdu web bez rozlišení svazů? |
27.09.2004 22:06:28 |
||
Jen takový malinký dotaz: Nikde jsem nenašel nejmenší zmínku (kromě rozcestníku, který mimochodem není aktualizovaný, protože oficiální stránky SŠS ČR jsou někde jinde) o SŠS ČR, popř. o akcích pořádaných tímto svazem. Je to záměr, nebo nějaká chyba v komunikaci (ev. v předání informací)? | |||
Autor: Jiří Požár - HASPRO (jpozar@@seznam.cz) |
|
Re: www.šipky.cz - opravdu web bez rozlišení svazů? |
29.09.2004 09:21:00 |
|
Jestli někde existujou vaše stránky, tak je to možná vytvořený před pár minutama, protože stránky SŠS co byly byly starý a nefunkční a žádný nový do nedávna neexistovaly. A to jsem se informoval nejen v Jíčíně u vašeho prezidenta, tak na ČDS. Takže si nejdříve zameťte před vlastním prahem. Jo a nemám s těmito stránkama nic společnýho. Prostě jsem se snažil před sezónou něco zjistit o šipkách u nás a speciálně ve vašem případě jsem dopadl jak sedláci u Chlumce. | ||
Autor: Honza |
|
Re: www.šipky.cz - opravdu web bez rozlišení svazů? |
02.10.2004 11:00:08 |
|
V sekci odkazy je odkaz na staré stránky SŠS s poznámkou poslední aktualizace asi 2002, u tohoto odkazu je poznámka o středomoravském regionu SŠS s odkazem. Dále je tam odkaz na ČMŠS, který pokrývá část střední Moravy. Dodnes nám není jasné jaké jsou vztahy mezi SŠS a ČMŠS. Na některých akcích je uváděno „ve spolupráci“, a přitom se konají dvě „mistrovství“, dokonce v jednom sále s odstupem dvou týdnů. V sekci zprávy je např. 28.6.2004 informace o mistrovství SŠS ČR v Čelčicích u Prostějova, v sekci historie jsou vítězové, pokud jsou nám známi. Ovšem zjistit výsledky ligových zápasů SŠS např. z východních Čech (Maséři z Veselky Jičín), nebo z oblasti Praha (Bizoni, Ajeto), či z Mladé Boleslavi, tak o takovémto zdroji informací bohužel nemáme ani ponětí. Když jsem se pokoušel zjistit výsledky mistrovství SŠS ČR 2004 den po skončeni soutěže, tak na moji SMS jsem dostal odkaz na jiného funkcionáře, který má výsledky v počítači, ale tento na moji SMS ani neodpověděl a tak jsem musel čekat až na zveřejnění na webu. |
||
Autor: redakce www.sipky.cz |
|
Kompletní žebříček UŠO?? |
20.09.2004 12:24:38 |
||
Kdy už bude kompletní řebříček??? Toť otazka na všechny oblastní pracovníky a vedení UŠO. | |||
Autor: Tom |
|
Re: Kompletní žebříček UŠO?? |
23.09.2004 17:26:03 |
|
Vypadá to že asi UŽ. | ||
Autor: Jindra |
|
Re: Kompletní žebříček UŠO?? |
24.09.2004 07:02:25 |
|
Ještě asi ne. Nejsou tam všechny regiony. | ||
Autor: Tom |
|
Re: Kompletní žebříček UŠO?? |
24.09.2004 07:02:32 |
|
Ještě asi ne. Nejsou tam všechny regiony. | ||
Autor: Tom |
|
Re: Kompletní žebříček UŠO?? |
24.09.2004 08:54:29 |
|
Na adrese sekretariat@caks.cz mi upřesni co tam podle tebe chybí. (dnes do 10,30 jinak v pondělí. | ||
Autor: BUh |
|
Re: Kompletní žebříček UŠO?? |
24.09.2004 11:27:34 |
|
Co tam chybí, by si měli říct sami hráči, pokud ale u sebe (po kliknutí na človíčka) uvidí rozpis bodů dle jednotlivých turnajů. Např. kliknu na Jana Nováka a uvidím že 22.září získal 50 bodů v MO turnaji v Horní Dolní, 26.září získal 500 bodů na RGP v Králíkách, a 29.září 30 bodů v MO v Dolní Horní. | ||
Autor: Bronislav |
|
Re: Kompletní žebříček UŠO?? - Bronislav |
27.09.2004 11:37:22 |
|
To by bylo ideální. | ||
Autor: Tom |
|
Pozor na "hospodské" |
19.09.2004 20:16:13 |
||
Při ligovém utkání (19.9.2004)- Svitavsko: jsem si objednal Absinth 0,02, byla mi účtována cena 31,-Kč (která mi byly sdělena až při placení) !?!?!? Paní vedoucí to zdůvodnila značkou HILLS - i když mi bylo nalito z láhve od "palírna u Zeleného stromu Prostějov" !!! Toto vše se stalo v Restauraci "U HANUSU" v BYSTRÉM u Poličky. Všichni, kteří tam budete hrát - pozor na to !!!! Nakonec mi paní Hanusová - majitelka restaurace řekla : "Jste naštvanej, protože jste prohráli" !! |
|||
Autor: Zdenál |
|
Re: Pozor na "hospodské" |
21.09.2004 10:30:27 |
|
Nevím, co máš při ligovém utkání chlastat tvrdej. Alkohol je doping! A ještě k tomu Absint! |
||
Autor: Bronislav |
|
Re: Pozor na "hospodské" |
23.09.2004 11:07:15 |
|
Tak tě chválím alespoň 5 panáků před zápasem a v průběhu poctivě doplňovat. Alkohol je a vždy bude povolený doping. Zdar!!! | ||
Autor: Adam Wenglař (dehet@atlas.cz) |
|
Vyjádření UŠO??? |
15.09.2004 06:57:05 |
||
Je tady spousta příspěvků, ke kterým by se měl někdo z UŠO vyjádřit, když už jste tady tu diskuzi zřídili, co vy na to? A neříkejte mi, že si z nikdo z UŠO neprohlíží denně (nebo alespoň týdně) tyto stránky. | |||
Autor: Tonda |
|
Re: Vyjádření UŠO??? |
15.09.2004 12:59:20 |
|
Tak znova, opět se mi doneslo, že na web sipky.cz píšu hovadiny. To není moje práce :)) |
||
Autor: Tonda (Sgt.Pepik) |
|
Re: Vyjádření UŠO??? |
15.09.2004 13:14:27 |
|
Sory. | ||
Autor: Tonda "6" |
|
Re: Vyjádření UŠO??? |
16.09.2004 09:12:51 |
|
:-)) | ||
Autor: Tonda (Sgt.Pepik) |
|
Sloučení všech svazů....!!! |
01.09.2004 14:07:34 |
||
Pojďme se všichni zapojit do akce sloučení všech svazů v ČR do jednoho jediného s názvem ČŠS(Český šipkový svaz) nebo ČMŠS(Českomoravský šípkový svaz)! Chce to větší tlak od nás šipkařů, protože nikdo jiný o to zájem mít nebude. Cíl - jedno MČR za účasti kamer České televize; jeden vítěz Českého poháru; vstup do ČSTV(více financí) a tak bych mohl pokračovat za Vás ostatní. Jako první by měla vzniknout "Asociace(združení) hráčů", která by se starala o hráče ve všech svazech a tlumočila by jejich požadavky různého druhu. Pokud by se Vám tento nápad líbil - pište na e-mail. tmusil@csas.cz |
|||
Autor: Tomáš Musil (tmusil@csas.cz) |
|
Re: Sloučení všech svazů....!!! |
01.09.2004 14:54:51 |
|
Bylo by to pěkné. Ale co na to majitelé šipkových automatů a jejich zisky? Vždyť spousta hráčů stačí hrát v družstvech všechny tři softové asociace (ČAKS, ČŠS, SŠS ČR), to by pak jejich kredity chyběly. Nejlépe by bylo, aby si asociace územně rozdělili republiku a tam organizovali ligové soutěže. Vše je ale o domluvě a to by byla určitě velká tahanice a možná i rozpad UŠO. |
||
Autor: Rypadlo |
|
Re: Sloučení všech svazů....!!! |
03.09.2004 10:02:41 |
|
ČSTV? To je dobrej fór. | ||
Autor: Lenon |
|
Re: Sloučení všech svazů....!!! |
15.09.2004 13:03:13 |
|
Milý Tomáši Při čtení tvého příspěvku mám pocit, že jsi právě přilítl z Marsu. I když tvoje ativita je jistě chválihodná, nemůžu se zbavit pocitu, že vůbec nechápeš oč tu běží. Tohle téma jsme na našem webu otevřeli (a opět uzavřeli) už před pěti lety. |
||
Autor: Tonda (Sgt, pepik) |
|
Re: Sloučení všech svazů....!!! |
16.09.2004 07:09:53 |
|
Pro Tonda (Sgt, pepik): Tak nám to stručně objasni, pozemšťane, jaké jsou překážky ve sjednocení? Peníze a co ještě? Všichni nehrají šipky tak dlouho jako ty. Tobě by se snad nelíbila propagace šipek v TV? Jak se dopracovali v zahraničí k tomu, že jsou přenosy v TV, slušné peníze, všude samá reklama? Sponzoři jsou snad největší slabinou, za účasti TV by to snad bylo pro ně atraktivní ne? |
||
Autor: Rypadlo |
|
Re: Sloučení všech svazů....!!! |
16.09.2004 09:24:11 |
|
Dej si s tím trochu práci a najdi si Márošovu reportáž ze zasedání ČSTV, na kterém se řešila žádost UŠO o přijetí. Přečti si taky články na tohle téma na našem webu - například článek a debatu tom, jestli jsou šipky sport. Zkus svolat ustavující schůzi unie hráčů, garantuji ti, že 20 zůčastněných bude obrovskej úspěch.... | ||
Autor: Tonda (SgtPepik) |
|
Re: Sloučení všech svazů....!!! pro rypadlo |
16.09.2004 09:31:12 |
|
Smiř se s tím, že šipky nejsou pupek světa a 10 tisíc lidí, který šipky zajímaj, je pro televizi (jakoukoliv) jen suchý z nosu. Jedinej zájem o šipky projevila kdysi Nova, když Petrov házel 1000001 DO - protože to mohlo zajímat i pana Horáčka z Horní Dolní Prdele, ale jestli MR v šipkách vyhrála Maxima nebo Hodonín nezajímá opravdu nikoho.... A z toho plyne i nezájem sponzorů o šipky (ale zkus si to). |
||
Autor: Tonda (SgtPepik) |
|
Re: Sloučení všech svazů....!!! |
19.09.2004 21:55:58 |
|
Pro spoustu lidí jsou šipky jenom hospodský sport a když vidí,že někdo hodí nějaký slušný hod,tak si řekne,že je to jenom náhoda a to žádnýho movitějšího sponzora nezajímá.Tuhle jsem se zasmál od plných plic,když jsem slyšel,že někdo žádal po pivovaru(nejmenovaným)o nějaké ceny do seriálu turnajů(pivovar takový,kterého pivo se pije v těch hospodách,kde se hrálo),a bylo mu sděleno "Slušnou formou" že by to ti šipkaři stejně prochlastali.Tak kde to jsme.V kocourkově?anebo v Čechách!!!!! | ||
Autor: tonda 7 |
|
Žebříček UŠO |
23.08.2004 13:33:00 |
||
Kdy bude k máni žebříček UŠO. | |||
Autor: Tom |
|
Re: Žebříček UŠO |
25.08.2004 12:37:33 |
|
To by mě taky zajímalo. Pod odkazem 2004/2005 je totiž loňský ročník... | ||
Autor: Dufi |
|
Re: Žebříček UŠO |
26.08.2004 00:01:32 |
|
Asi se zahřívají před sezónou a nebo si nevšimli,že už začala.Možná by se šipkaři měli složit na dalšího pracovníka,který by to aktualizoval. | ||
Autor: Peťa Nováček |
|
Re: Žebříček UŠO |
03.09.2004 10:13:08 |
|
Z webu ČAKSU 30-8-2004 Většina oblastních sekretářů obdržela během včerejšiho dne aktualizace nového, společného softwaru UŠO (nového pro ČAKS-AŠA). Zaškolení, opravy a doinstalace proběhne s programátorem ve čtvrtek. Teprve po tomto datu mohou být do systému zadávány turnaje odehrané v našich oblastech. Bohužel z toho vyplývá, že aktuální pořadí ČP nebude k dispozici dříve než koncem příštího týdne. Je pátek a kde nic tu nic. Je to neschopnost nejvyššího kalibru. |
||
Autor: Lenon |
|
Re: Žebříček UŠO |
10.09.2004 22:21:44 |
|
Více než žebříček by mě zajímal rozpočet UŠO.Má dáti -dal.Ale to jsou zřejmě moc vysoké karty.Na odměnách vyplatí kolem 800000,-Kč,ale opět vybraných od šipkařů,prý moc stojí reprezentace.Těch pár lidí?A málokdo zná obsah tzv.reprezentační smlovy.My tě tam pošleme za to,že jsi dobrý,platíš si cesťáky,startovné, kredity a jsi na špičce,ale pokud něco venku vyhraješ,50% vrátíš svazu.To není k úsměvu,to je realita.V kase svazu jsou miliony,ale šipkaři utírají hubu.Pokud nemám pravdu,rád se omluvím,ale asi nebudu mít komu,protože zveřejnit rozpočet vč.různých odměn a platů se nikdo neodváží. | ||
Autor: Peťa Nováček |
|
Re: Žebříček UŠO |
15.09.2004 06:53:17 |
|
Něco už tam je, ale jak je vidět ne všechno (asi někteří sekretáři spí), a to co tam je to je blbě (viz přiřazení počtů turnajů)! Tak už s tím něco udělejte!!! | ||
Autor: Rypadlo |
|
Re: Žebříček UŠO - speciál pro Péťu Nováčka |
15.09.2004 13:13:05 |
|
Velmi podobnou retoriku jako ty jsem používal před lety, v dobách kdy jsem do toho o fungování svazu moc nevěděl. Netvrdím, že v šipkovejch financích je všechno v řádku, ale z pozice člena revizní komise ti sděluji že plácáš hovadiny. | ||
Autor: Tonda(SgtPepik) |
|
Re: Žebříček UŠO speciál pro Tondu od Pepíků |
15.09.2004 14:27:10 |
|
Schválně rýpu do vosího hnízda,čekám na zveřejnění rozpočtu.A proč už nerýpeš ty,že by funkce?Kdo nejde s námi,jde proti nám,že ? | ||
Autor: Peťa Nováček |
|
Re: Žebříček UŠO |
16.09.2004 09:19:26 |
|
Važení rejpalové. Kdo z vás byl na valný hromadě ? Kdo z vás se tam dožadoval vysvětlení svech pochybností ? Nikdo. V pohodlí svojí kanceláře se to v pravovní době reje docela v pohodě, ale udělat něco konkrétního, to už dá makačku :-) | ||
Autor: Tonda (Sgtpepik) |
|
Prosím poraďte... |
18.08.2004 16:58:48 |
||
Ahoj všichni, mám na vás takovou prosbu. Nevíte v Praze nebo blízkém okolí o nějaké dobře zásobované a specializované prodejně se šipkami. Díky za radu. Milan | |||
Autor: Milan (milan.stojdl@tiscali.cz) |
|
Re: Prosím poraďte... |
18.08.2004 17:51:23 |
|
Pražská 16, Praha - Hostivař, aut.zast. Na Groši, tel. 281 017 501 |
||
Autor: Vladimír |
|
Re: Prosím poraďte... |
18.08.2004 17:57:18 |
|
a co je to prosím za firmu (nějaký název)? Díky. | ||
Autor: Milan |
|
Re: Prosím poraďte... |
19.08.2004 08:13:56 |
|
Tuším Chemcomex, je to v areálu bývalých SSŽ, za prodejnou bývala kancelář StČOŠS, která je teď v patře. |
||
Autor: Vladimír |
|
Re: Prosím poraďte... |
30.08.2004 22:50:20 |
|
Jedna je na Radlicky naproti Fanda Clubu a druha je na Zizkove v Husitcky dva nebo tri bloky pod Ohradou | ||
Autor: Marvin (marvinbiker@seznam.cz) |
|
středočeský pohár |
03.08.2004 23:34:29 |
||
stále čekám na výsledky a žebříčky středočeského poháru.Věřím,že bude časem lepší než Mega tour | |||
Autor: tonda |
|
Re: středočeský pohár |
09.08.2004 23:12:35 |
|
Ne, že bych si na něm nějak zakládal, ale mohl bys trochu pozměnit nick. Takhle to vypadá, jako bych si sám nadělal do vlastního hnízda. | ||
Autor: tonda (SgtPepik) |
|
Megatour - zvyhodnene turnaje |
03.08.2004 16:02:56 |
||
Kdyz tak sleduju vysledky z hracich mist Megatouru, chybi tam vzdy ty zvyhodnene, cim to asi je? | |||
Autor: Rypadlo |
|
Re: Megatour - zvyhodnene turnaje |
03.08.2004 23:31:19 |
|
Musiš se pořádně koukat | ||
Autor: tonda |
|
Re: Megatour - zvyhodnene turnaje |
04.08.2004 06:47:35 |
|
To Tonda: Tak si pockame na 20. kolo. | ||
Autor: Rypadlo |
|
Re: Megatour - zvyhodnene turnaje |
16.08.2004 11:30:11 |
|
To Tonda: Tak mi ukaž výsledky 20-tého kola? Už proběhlo 21. a nikde nic. | ||
Autor: Rypadlo |
|
Re: Megatour - zvyhodnene turnaje |
20.08.2004 20:57:06 |
|
já je dostávám mailem od megaja@iol.cz napiš tam a budeš je mít taky dřív |
||
Autor: tonda 2 |
|
Fotogalerie |
22.07.2004 11:00:33 |
||
Proč nejsou ve fotogalerii na str. ČAKSu fotky z MR a hlavně z z nejlepší akce posledních let u nás víkendu v Boby Centru? | |||
Autor: Dufi |
|
Re: Fotogalerie |
22.07.2004 12:20:50 |
|
protoze meli od zacatku cervence do vcerejska "celozavodni dovolenou" :)) | ||
Autor: milos |
|
Re: Fotogalerie |
22.07.2004 13:35:24 |
|
To vím, ale to Boby centrum bylo tuším už v dubnu... | ||
Autor: Dufi |
|
Re: Fotogalerie |
22.07.2004 16:17:02 |
|
V létě nikdo nedělá.... | ||
Autor: Popkorn |
|
Re: Fotogalerie |
28.07.2004 14:26:44 |
|
Máš to tam, včetně Brna. | ||
Autor: BUh |
|
aktualizace |
22.07.2004 10:47:29 |
||
kdepak je vcerejsi slibena aktualizace Mega Touru???? | |||
Autor: milos |
|
Re: aktualizace |
03.08.2004 23:32:27 |
|
šest týdnů nabyla aktualizace,pěkně dlouhá dovolená | ||
Autor: tonda |
|
Turnaje |
07.07.2004 00:04:14 |
||
Tradiční Pojbuky vyhrál Drtil/+ 15555,-/ před Valentou a Hradeckým,neméně tradiční družstva v Hošťálkové u Vsetína/+ 10000,-/Damar /i bez Benischka/.Když srovnám odměny na MR jednotlivců ev.družstev ČŠS a ČAKSu...No comment.Zaplať příroda za nadšence,kteří ještě do šipek strkají peníze,když oficiální pantáti si z nich udělali kasamač/česky výdělečný podnik/. | |||
Autor: Peťa Nováček |
|
Re: Turnaje |
08.07.2004 09:31:04 |
|
Jeste by to chtelo udelat zebricek sipkaru podle vydelku. To bychom se divili. | ||
Autor: Rypadlo |
|
Re: Turnaje |
13.07.2004 21:31:16 |
|
Žebříček šipkařů podle výdělku-to byste se závistí ještě víc užrali | ||
Autor: tonda |
|
MR CDT |
23.06.2004 11:28:17 |
||
Výsledky MR družstev Czech Dart Trophy v Prostějově : 1.Damar Hulín/Benischko a spol./,2.Maséři z Veselky Jičín/Kapucián,Záruba a spol./,3.Ajeto Praha/Jeníčkové,Jirkal a spol./ | |||
Autor: Peťa Nováček |
|
Re: MR CDT |
23.06.2004 11:37:08 |
|
Dík, nemáte někdo výsledky (i částečné) minulých ročníku MR SŠS. Zrovna pracuji na doplnění galerie vítězů v kapitole historie. (Nejlépe emailem) | ||
Autor: Bronislav (b.mertlik@seznam.cz) |
|
Srovnání |
21.06.2004 23:02:40 |
||
V posledních 14 dnech se konalo mistrovství všech svazů (3-4 tak nějak) co jich u nás je (nemyslím steelaře). Celkem by mě zajímalo, jestli je někdo dokáže srovnat. Určitě někdo ze špičky hrál víc než jedno a třeba někteří všechno, jestli to vůbec termínově šlo :-). Takže jaký to kde bylo? | |||
Autor: Karel |
|
Re: Srovnání |
28.06.2004 13:34:06 |
|
Co se týká organizace velkých turnajů, nemá u nás konkurenci ČAKS. Finanční stránka věci (prohozy, odměny) dělá naopak z hraní šipek u ČAKSu záležitost, kterou si nemůže dovolit každý. Nejprestižnější se mi přesto jeví vítězství v MR u ČAKSu... | ||
Autor: Dufi |
|
Re: Srovnání |
29.06.2004 09:24:24 |
|
Musím potvrdit slova o úrovni MČR ČAKSu. Z pohledu hráče, kterej na ceny na větších turnajích obvykle nedosahuje, není ale pravda, že ČAKS není pro každého :-)). Menšíma odměnama totiž neprpím já a mě podobný, ale hvězdy a skorohvězdy. Republika mě nestojí víc než před kreditama. Rozdíl ve startovným mi pokryje obvykle kredity. Kde jsou kredity problém, tak to je ale trénink!! A když o tom přemýšlím, tak nevím, jestli mám vůbec přidat v tréninku. Dokud nejsem skorohvězdou, netrápí mě podobný problémy:-). Jo a díky www.sipky.cz . Jste pro mě příjemnej objev. O všem a pro všechny bez rozdílu svazů - "A tak to ma byt, soudruzi". | ||
Autor: Honza |
|
Re: Srovnání |
29.06.2004 20:05:51 |
|
zlatá slova od honzy | ||
Autor: kabat |
|
Re: Srovnání |
30.06.2004 07:10:58 |
|
Nebyl jsem sice na vsech MR, ale velikosti a honosnosti se CAKSu asi nemuze nikdo rovnat. Mrzi me ovsem, ze se o takove udalosti krome sipkaru nedovi verejnost. Tomu odpovida i fakt, ze provoz MR se zrejme hradi pouze z kapes sipkaru a kreditu, ktere nahazeji do automatu (a sipkoveho zbozi, ktere je na MR prodavano draz nez bezne v obchodech). Nevsiml jsem si zadnych reklam, ktere by zajiste prinesly dalsi prostredky svazu a mozna i zlepsily podminky sipkarum. Dalsim faktem k zamysleni je i to, ze finalovym zapasum prihlizi jen hrstka vernych, kdyz velka vetsina ucastniku se jiz rozprchla. |
||
Autor: Rypadlo (rypadlo@quick.cz) |
|
Re: Srovnání |
13.07.2004 20:25:22 |
|
podle mě je nejlepši MR-CDT! Jejich odměny jsou zatim největší a poháry moc pěkné.Co se týče kvality myslim,že je srovnatelná z ČŠS. | ||
Autor: BIZONI |
|
Re: Srovnání |
03.08.2004 12:41:09 |
|
Nejdůležitější je atmosféra. A na Čaksu má člověk pocit, že je opravdu na MČR. Účastí, sálem, terči, soutěžema, programem. Snad jen ty odměny můžou bejt vyšší, ale jinak je to jasný. Osobně bych asi dal přednost alespoň jednou takový mistrovství vyhrát a slyšet hymnu na mou počest. Možná podruhý bych koukal na prachy. :-) | ||
Autor: HONZA |
|
Kredity |
21.06.2004 15:10:05 |
||
Pokud se zavede systém "Kdo prohraje platí", budou stát turnaje všechny hráče stejně (+,-10,- Kč).V oboustranném pavouku může každý prohrát jen dvakrát, tzn. že zaplatí dva prohrané zápasy + startovné. | |||
Autor: Petr |
|
Re: Kredity |
30.06.2004 07:52:24 |
|
Přesně tak, to by se mi taky líbilo, je to dobrý systém! | ||
Autor: Dufi |
|
Re: Kredity |
30.06.2004 09:47:10 |
|
Taky se přidávám a souhlasím. | ||
Autor: Dušan |
|
Soutěžní řád UŠO |
14.06.2004 08:22:37 |
||
Četli jste už někdo soutěžní řád UŠO? Vyšel v posledním šipkaři ČAKSu. Ti co byli zvyklí z ČŠS na to, že se kredity na turnajích neplatí, tak se pěkně na prohnou a hlavně si zadara nezahrají treninkové hry! Zaplatí sice na regionalním Masteru o 20-ku méně, ale na republikovém grandu to bude opět 100-večka. |
|||
Autor: Rypadlo |
|
Re: Soutěžní řád UŠO |
14.06.2004 08:52:51 |
|
A ti co jezdili obě soutěže, tak ušetří, protože bude míň turnajů. :-) | ||
Autor: zelee (zelee@centrum.cz) |
|
Re: Soutěžní řád UŠO |
14.06.2004 19:24:30 |
|
Že ČAKS je žrout peněz od hráčů,to se ví dlouho.A že odměny směšné,to se ví taky dlouho.Spíše jsem čekal,že po sloučení pokladen dvou největších svazů dají vedoucí papaláši něco z tohoto koláče hráčům navíc.Bohužel...Pro hráče ČŠS to znamená nižší odměny při větších nákladech. | ||
Autor: Peťa Nováček |
|
Re: Soutěžní řád UŠO |
15.06.2004 10:27:06 |
|
No co už, já stejně na odměny dosáhl jenom jednou (kdysi dávno OPEN, 5. místo - tj. startovné zpět). Šipky hraju pro zábavu, zvláště pro to, že mi to už docela dlouho nejde, ale to se zlomí :-) | ||
Autor: z |
|
Re: Soutěžní řád UŠO |
16.06.2004 10:12:03 |
|
Že se budou platit kredity se dalo celkem čekat a ani pánové z ČŠS nebyli určitě proti. V Plzni jsem se navíc doslechl něco o 501 opět za deset korun, neví o tom někdo něco víc? | ||
Autor: Phil |
|
Re: Soutěžní řád UŠO |
17.06.2004 12:39:44 |
|
Phill: take jsem o tom cosi zaslechl, navic snad ma byt za petku hra i pri 301cce v ramci caksoveho Mega Touru. To uz asi dost lidi odradi. Doufam, ze jsou to jen famy.... | ||
Autor: milos |
|
Re: Soutěžní řád UŠO |
17.06.2004 14:46:52 |
|
To Milos & Phil: také si myslím, byl by to krok zpět. To bych snad začal i hrát raději steely. :-) | ||
Autor: z |
|
Re: Soutěžní řád UŠO |
17.06.2004 17:05:58 |
|
Vhazování peněz je pěknej vopruz a pokud se potvrdí ceny tak ještě větší. Jak se řeší rozházení před turnajem? Muže si někde člověk hodit aniž by musel kreditovat? <p> P.S.: Všechno samozřejmě řeší steely, pohoda, klid a počítat se taky naučíte :-) |
||
Autor: Lenon |
|
Re: Soutěžní řád UŠO |
21.06.2004 07:29:02 |
|
Dohady se moží, chtělo by to vysvětlení někoho z UŠO! | ||
Autor: Rypadlo |
|
Re: Soutěžní řád UŠO |
25.06.2004 14:36:50 |
|
Beru zpět to svoje třetí Re: :-) Uplynulý víkend jsem získal celý litr na TOP turnaji ČŠS JMoŠS. Sqelý | ||
Autor: z |
|
Re: Soutěžní řád UŠO |
06.08.2004 11:28:39 |
|
Ja na velké akce (například republiky ČAKS) jezdim. Nepatřím ale bohužel mezi dobré hráče. Takže jenom prochrávám a utrácím. Kdybych však nejezdil, tak co bych potom dělal? Buď bych šipky nehrál (a tím pochopitelně neutrácel) anebo šel do hospůdky a do šipek naházel stejně. Takže podle mě je to jen o tom jestli to člověka baví. A mě to baví!!! Pokud někdo pořád někde kritizuje a srovnává kde je to lepší (a svými výkony na odměny nemá), tak ať se dá raději na šachy. | ||
Autor: Martin |
|
Re: Soutěžní řád UŠO |
18.08.2004 16:52:17 |
|
Lenon: Jo steely jsou pohodička klídek. Ale hráči si chtějí zahrát, aspoň já jo. Počítáni neni problém, ale choď na turnaje kde se schází max. 20 zarytých účastníků... Většinou těch stejných... Na softových soutěží se schází na turnajích i 200 lidí. Nehraješ dokolečka s těmi stejnými 20 lidmi co chodí po steelových soutěžích... něco tomu prostě chybí... | ||
Autor: Tomík |
|
Termíny regionů, republik atp. |
01.06.2004 12:32:30 |
||
Ahoj lidi, nevím jestli se blbě dívám, ale nenacházím na www.caks.cz termíny na regionální ani na republikové turnaje?! To, že v regionech je nejčerstvější z 15.5 a v republikovejch 18.1., to si asi dělají v dnešní době internetu srandu, ne? Kam chodíte vy na tyhle informace. Teda kromě Šipkaře, samozřejmě, prolistovat celej časák a hledat upoutávky je sice příjemné, ale značně neefektivní.Prostě tabulka na netu by se někde najít nedala? Dík za radu. |
|||
Autor: Mára (mhampl@post.cz) |
|
Re: Termíny regionů, republik atp. |
01.06.2004 15:02:20 |
|
Asi se opravdu blbě díváš, vše tam je. Termíny turnajů jsou v: Termínové listiny-Tuzemské turnaje, tam dokonce najdeš návrh termínové listiny na další sezonu. Výsledky jsou pod: Výsledky turnajů-2003/2004. |
||
Autor: Dušan |
|
Re: Termíny regionů, republik atp. |
10.06.2004 09:29:17 |
|
Jo, to je OK, leč nedočtu se KDE se ten či onen region bude konat. Ale napsal mi BUh, že mu to organizátoři daj vědět vždy až 1, max. 2 měsíce předem. Tak jsem akorát chtěl vědět, jestli to bude na netu nebo jen v Šipkařovi... | ||
Autor: Mára (mhampl@post.cz) |
|
« Nejnovější |
< Novější |
> Starší |
» Nejstarší |
Zobrazeno 1381 - 1400 z 1422 |