Zprávy www.sipky.cz - komentáře k článku:
|
Vložit nový příspěvek
hmm |
02.01.2011 01:18:20 |
tak komentátor na ES se po mým dotazu snažil vysvětlit, že úroveň hráčů z obou organizací je srovnatelná a rozdíl dělají přestávky, který mají v PDC :D Když kouknu na výsledky, tak jeden jedinej hráč se dostal s průměrem přez 90 !!! Ne že by nehráli špičkový šipky, to jo, ale ne super šipky, který jsou v PDC. Co jsem koukal na zápasy na ES, tak to měli jako z brokovnice, proti tomu, co jsem měl půštěný zároveň na netu. | |
Autor: barmann |   |
Internet |
02.01.2011 10:44:28 |
Nevíte jestli se někde na netu dají sledovat zápasy WDF/BDO? Zkoušel jsem to najít,ale zatím bezvýsledně.¨Díky. |
|
Autor: Martin |   |
re: internet |
03.01.2011 13:46:09 |
zkus se v prubehu zapasu podivat na www.myp2p.eu sekce live sports...myslim, ze by se tam melo dat neco najit | |
Autor: pavel |   |
re: internet |
03.01.2011 14:49:52 |
tak na www.myp2p.eu je jen nejaky odkaz na bbc, kterej me nefunguje, ale nasel sem napr. i odkaz na http://cs.justin.tv/ted_hankeys_mum#/w/720366624 , kde se na to da koukat | |
Autor: pavel |   |
To: barmann |
03.01.2011 20:44:45 |
Tak přestávky jsou to poslední... :-)))) | |
Autor: Bronislav |   |
to:hmm |
04.01.2011 22:30:41 |
souhlasím s tebou oproti PDC jsou tyto šipky o něco slabší co se týče průměrů.Kdo by to ale nechtěl tak umět hrát,že?:-)Ted jsem se namlsal na PDC a tyto šipky mě zatím neberou,třeba jak se bude bojovat o seifinále,tak bude na co koukat. | |
Autor: miky |   |
Rozpis utkání |
04.01.2011 22:34:22 |
Dal by se někde zjistit rozpis utkání tohoto sranda mistrovství? Jako každý rok se snažím najít nějaké oficiální stránky, ale jako každý rok jsem v prdeli.... Krásný pavouk i s výsledky je na wikipedii, ale najít nějaký přehled zápasů, ajk se budou hrát, byť i jen na aktuální den, to nedokážu. Na oficiálních stránkách srandaorganizace BDO, která ten legrační podnik pořádá, prostě vždy zabloudím. Pomůže mi někdo, kdo je lepší pátrač než já? Oficiální srandasránky BDO jsou http://www.bdodarts.com/, ale orientovat se na nich opravdu nedokážu. Jsem holt pouze tupý Moravák. Děkuji předem za odkaz na nějakou stránku s programem mistrovství. |
|
Autor: Libor Kašpárek |   |
Eurosport |
04.01.2011 22:40:14 |
Jo jo, jsou o poznání slabší,až dneska docela slušný zápas Chisnalla s Robsnem. Ale ten komentář na eurosportu je strašný! Měl by tam být někdo kdo tomu rozumí,v jednom zápase šli hrát leg smrti a začínali rozhozem na střed a komentátor nechápal co se děje,že hodili jenom jednu šipku(oba 25),tak šli znova a on řekl: "kdo hodí střed vyhraje" ;o)))) No konec.... |
|
Autor: Martin |   |
To: Libor Kašpárek |
05.01.2011 11:13:34 |
Cau, http://www.lakesideworlddarts.co.uk/schedule.php - tady najdes casovej rozpis http://www.dartsdatabase.co.uk/FixtureList.aspx?EventKey=3030 a tady vysledky a rozlosovani Neni to nejspis uplne presne to cos hledal, ale nic lepsiho jsem nenasel. |
|
Autor: Pepe |   |
to: Pepe |
05.01.2011 13:16:45 |
Děkuji moc. Je to to nejlepší, co jsem k tomu kvazimistrovství viděl. Je to hnus, když vidíš, jak se to BDO a WDF chovají... to má být jejich výkladní skříň... a asi taky je. Je z toho jasně vidět, že jim nejde o sport a o hráče, ale jen o maštění si vlastních kapes.... přesně jako s tou výhradní smlouvou s Eurosportem a další věci... Ach jo. Proč jen i ten sport musí být jen a jen o penězích... No, nic, děkuji moc, Pepe, a budu koukat dál. Ještě že aspoň je ten net a je kde koukat, když ten Euroničitelsportu je tak vadnej... |
|
Autor: Libor Kašpárek |   |
To: Libor Kašpárek |
05.01.2011 14:30:17 |
Problem s BDO bych spis videl trosku nekde jinde nez v masteni vlastnich kapes (to samy dela i PDC, i kdyz mnohem lip a profesionalneji). Jde proste o koncept ktery predstavitele BDO zavedli v osmdesatych letech a zuby nehty se ho porad drzi. Dusledkem toho je, ze BDO v soucasnosti slouzi predevsim jako "krmici" system pro PDC. Clanek co je tady na sipky.cz v sekci historie neni moc rozsahly, stalo by za to ho aktualizovat(klidne se toho ujmu). |
|
Autor: Pepe |   |
9-Dart |
05.01.2011 20:53:15 |
9-Dart = £52,000 ? To je tedy síla i oproti PDC. Asi to tam jen tak někdo nehodí. V PDC bylo myslím "jen" 10000£. Zajímalo by mne zda se tato částka vyplácí jen jednou,či vícekrát. Pokud by se tedy povedlo zavřít během mistrovství na 9 šipek více hráčům,či jednomu dvakrát. Taylor hodil devítku jestli se nepletu dvakrát v jednom utkání. |
|
Autor: milan |   |
9-Dart |
05.01.2011 20:57:07 |
sorry za ty překlepy,nechce to zobrazit symbol GBP měny. | |
Autor: milan |   |
Scotty |
05.01.2011 21:01:25 |
Tak a Scotty je venku...Škoda fandil jsem mu, myslím si, že ho brzo uvidíme v PDC... Sledoval jsem to přes myp a kvalita oproti betu žalostná. |
|
Autor: Martin |   |
Net online |
05.01.2011 21:56:17 |
jsem koukal ze ten justin.tv je placenej kanal - takze online se podivate tak 9 šipek:-( Ale zaznamy my tam šly. | |
Autor: Barny |   |
to: Milan - 9dart |
05.01.2011 22:46:01 |
Tak jsem kvůli tobě trošičku zapátral ve statistikách. Těch 52.000 liber mají na MS WDF/BDO již nejméně počtvrté, nejméně od roku 2008 - předtím se mi nepodařilo zjistit, jestli něco takového vypisovali. Rozhodně od roku 2008 devítku na tomto MS nikdo nehodil. Roky 2005-2007 se mi prize money nepodařilo vypátrat, ale v roce 2004 byla odměna za devítku 51.000 liber na MS WDF/BDO. Léta předtím se mi zjistit nepodařila, až zase v roce 1994 (první oddělené MS) byla odměna za devítku 51.000 liber na MS WDF/BDO. Svědčí to o tom, jak často se na tomto MS devítky hážou :-) Nevím, jak by se vyplácely dvě devítky, byly-li by hozeny tady, ale na MS PDC se vyplácí pouze první hozená devítka. Stejně tak se vyplácí jen jedna odměna za nejvyšší zavření, v PDC tomu, kdo první zavře 170, ve WDF/BDO tomu, kdo z těch, co zavřou nejvyšší číslo, ho zavřel první. Tedy, toto pravidlo je u obou MS stejné, jen u MS PDC je pravidelně nejvyšší zavření 170 a bývá jich víc, na MS WDF/BDO bývají zavření malounko nižší. Když už jsem tak pátral ve statistikách, tak mne zaujaly i prize money jednotlivých organizací. Zatím co v letech 1994-1996, tedy první tři roky po vzniku PDC byly její odměny proti WDF/BDO poloviční, v roce 1997 se srovnaly, pak další tři roky měla PDC jen polovinu až dvě třetiny proti WDF/BDO, pak se to zase srovnalo a od roku 2005 už PDC vyplácí svým hráčům podstatně vyšší odměny. Zřejmě je to dáno lepší marketingovou politikou a lepšími smlouvami s médii, hlavně s televizemi. Šipek PDC je všude plno, WDF/BDO není schopna udělat si ani fungující přehledný web. Vrcholem všeho byla naprosto nesmyslná smlouva WDF/BDO s Errorsportem, podepsaná s velkým halasem v roce 2008 a od té doby tento antisportovní kanál ničí kvalitu vysílání šipek v celé Evropě. Nemluvím o komentátorech, ale o tom, jak šipky vysílají. Příkladem za vše snad může být finále MS 2008 WDF/BDO, kdy se v době, kdy běžel finálový zápas šipek, na Errosportu vysílal ze záznamu trénink nějaké divné Rallye s názvem Paříž-Dakar, která se jela v Argentině.... Nemám nic proti závodu Rallye Dakar, ale proč proboha v době finále pustí někdo záznam tréninku, to tedy nepochopím. A stejně se k šipkám tento Errorsposrt chová dodnes. No, bafuňáři z WDF/BDO dostali tučné spropitné a diváci a hráči je zřejmě nezajímají... a je to vidět na úrovni jejich soutěží. Škoda, že se loni (nebo to bylo předloni, čas tak rychle běží) nepodařilo PDC koupit BDO. Chybělo málo, snad souhlas dvou hrabství a mohla se kvalita šipek zase hnout o kus dopředu. I když na druhou stranu, kritizuji tady Anglii, ale naše šipky jsou oproti úrovni šipek v Anglii ještě daleko v pravěku. V Anglii jsou šipky už léta uznávány jako sport, u nás je i většina šipkařů považuje za hospodskou zábavu. Možná i nám pomůže, jestli se Angličanům podaří prosadit šipky jako doplňkový sport na Olympiádě v Londýně. Každopádně držím jim pěsti. A nám také, protože šipky jsou přeci ten nejkrásnější a zároveň nejdemokratičtější sport na světě :-) |
|
Autor: Libor Kašpárek |   |
to: Barny |
05.01.2011 22:55:18 |
Justyn není placený, stačí se zaregistrovat. Teď jsem na něj koukal celé tři zápasy v kuse a kupodivu bez problémů. Justýn se oproti loňsku neuvěřitelně zlepšil - větší a kvalitnější obraz, minimum záseků (dnes např. ani jeden), prostě spokojenost a jen tak dál. Škoda, že kvalita WDF/BDO je stále stejně mizerná. Vždyť dnes se nikde nemohu dočíst, v kolik se zítra hrají jaké zápasy... | |
Autor: Libor Kašpárek |   |
9-šipek |
05.01.2011 23:46:38 |
V PDC je již několik let pro velké TV turnaje na 9-šipku zaveden systém Jakpotu. Pro čtyři turnaje Sky Sport Premier je vypsaná na každý turnaj odměna 5.000 liber za 9-šipkové zavření. Naposledy hodil devítku Barney v roce 2010 na World Matchplay a tak na letošní MS byla odměna 10.000 liber (World Grand Prix a MS). V případě, že v turnaji hodí devítku více hráčů, odměna se dělí. Tyto odměny nejsou zahrnuty do celkového cenového fondu. V BDO je odměna za devítku 50.000 liber plus 2.000 liber za hození devítky před TV. Tato odměna je zahrnuta do celkového cenového fondu, ale již dvacet let se nevyplatila. Poprvé a naposledy na MS BDO hodil devítku Paul Lim v roce 1990. |
|
Autor: Vladimír |   |
Reakce - hospodská zábava |
06.01.2011 08:50:50 |
V Anglii jsou šipky už léta uznávány jako sport, u nás je i většina šipkařů považuje za hospodskou zábavu. I já jako šipkař musím šipky považovat za hospodskou zábavu. Kde se hraje? V hospodě. Nejsem profík a nikdy nebudu. U šipek si musím dát pivko(tím nemyslím deset), aby se mi neklepaly ruce. Ale hlavně, když se ze šipek vracím, smrdím jako bezdomáč. V jakém prostředí se šipky hrají? Některá hrací místa jsou opravdu dost tragická. Bral bych třeba pravidlo, aby šipkaři nesměli v průběhu zápasu kouřit a tím myslím nejen u terčů (stále se s setkávám se soupeři, co hází s cígem v hubě). Když potřebují, ať si zapálí před hospodou. Druhý den mám pocit, že jsem vykouřil krabičku. U kterého "opravdového" sportu se ještě s tímto problémem lze setkat?! To je potom většina zápasů utrpení :-( |
|
Autor: 1005 |   |
kašpárkové mistrovství :DDD |
06.01.2011 10:08:22 |
Kašpárku, jen k tomu kašpárkovému mistrovství - http://www.dartswdf.com/lakeside2011/Lakeside2011.html | |
Autor: :-D |   |
kašpárkové mistrovství :DDD |
06.01.2011 10:13:13 |
Kašpárku, jen k tomu kašpárkovému mistrovství - http://www.dartswdf.com/lakeside2011/Lakeside2011.html | |
Autor: :-D |   |
ne-kouření u šípek |
06.01.2011 22:45:55 |
k tomu kouření u šipek bych řekl jedno a to,že pokud se jedná o sport a hrají se turnaje typu masters mám na mysli větší regionální turnaje ,mělo by být pravidlem že kouření v hale či místnosti kde jsou šipkové automaty by se nekouřilo vůbec.At jdou kuřáci ven a nebo jim zařídí kuřáckou místnost.Jsem nekuřák a když jdu na místní turnaj,tak mám co dělat abych udržel oči aniž by mě štípali.A co se týče snahy o doplnkový sport na olympiádu v Londýně,jen by to bylo velký plus pro šipky nejen u nás v Česku.A pro organizaci WDF/BDO nemám slov... | |
Autor: Miky |   |
Blb kasparek |
09.01.2011 08:44:14 |
To sranda mistrovstvi...je ale vo hovne.co kaspare libore. | |
Autor: ROKY |   |
blb kasparek |
09.01.2011 14:31:00 |
ty ses taky blb | |
Autor: pepe |   |
to ROKY |
09.01.2011 14:33:41 |
Milé ubohé ROKY. Již od mateřské školky jsem si zvykl, že se mi ty méně inteligentní děti posmívaly kvůli mému jménu. Nemůže mne to urazit. Je mi také jasné, že mentálně poněkud zaostalý člověk, který se dokonce stydí i za to, co sám vyplodí, a podepisuje se velmi inteligentními přezdívkami, jaksi nedokáže pochopit, o čem jsem psal ve svých příspěvcích. Možná, že kdyby jsi mělo IQ jen o malounko vyšší, pochopilo by jsi, že nemám nic proti MS BDO/WDF, už vůbec nic proti kvalitě hráčů, kteří zde hrají a jejichž šipkařské umění obdivuji, ale jen a pouze proti neschopnosti organizace BDO/WDF udělat tomuto krásnému sportu a jejich vlastnímu mistrovství světa trochu větší popularitu, nebo alespoň udělat alespoň vlastní stránky poněkud srozumitelnější. A druhá věc, která mne docela štve, je přístup Errorsportu. Nicméně o tom jsem zde popsal poměrně hodně slov, inteligentní pochopili a ty, milé anonymní ROKY, ty nepochopíš zřejmě nikdy nic, a proto se dál budeš posmívat lidem pro jejich jména, dál budeš psát anonymní příspěvky a užírat se svojí hloupostí a zlobou, protože ničeho jiného nejsi schopno. Holt, někomu není dáno. Je mi tě líto, milé ROKY, a přeji ti, abys třeba jednou bylo osvíceno a začalo myslet... Hodně štěstí. | |
Autor: Libor Kašpárek |   |
Pěkně napínavé finále |
09.01.2011 21:21:42 |
Tedy, musím říct, že to bylo krásné finále, perfektně napínavé. I když jsme tady neviděli tak vysoké náhozy jako ve finále PDC, bylo mnohem napínavjěší. Celkově bych řekl, že hráči na tomto mistrovství jsou mnohem vyrovnanější a šipky jsou tak mnohem napínavější. Bylo to pravdu moc pěkné a Martinu Adamsovi nezbývá než gratulovat ke skvělým nervům a krásnému výkonu. Jen více takových zápasů. | |
Autor: Libor Kašpárek |   |
to Kasparek |
09.01.2011 22:45:15 |
no...vyrovnanost finale...to je asi tak jedine, cim se mohlo chlubit. Prumery lehce pres 90, zavirani kolem 30%, co je na tom pekneho???? Je to proste druha liga. A uroven tohoto MS je fakt zoufala, zoufala, zoufala....propagaci pocinaje, pres cely prenos az po kvalitu sipek.... Takze se bez podivat na jakoukoliv Superligu a raduj se z vyrovnanosti :-)))) |
|
Autor: ppp |   |
Scotty do PDC |
10.01.2011 09:06:45 |
Nepamatuji se presne, ale mam pocit ze v jednom z rozhovoru pri GSOD jsem zachytil, ze mel vazne nemocnou manzelku, takze ackoliv se prestup ocekaval uz loni, zatim nic, osobne bych to videl na letosek | |
Autor: Ales |   |
Scotty do PDC |
10.01.2011 09:06:53 |
Nepamatuji se presne, ale mam pocit ze v jednom z rozhovoru pri GSOD jsem zachytil, ze mel vazne nemocnou manzelku, takze ackoliv se prestup ocekaval uz loni, zatim nic, osobne bych to videl na letosek | |
Autor: Ales |   |
Finále |
10.01.2011 11:23:47 |
V PDC,by oba aktéři včerejšího finále,horko težko prošli do druhého kola. | |
Autor: Qwertor |   |
Postřehy |
10.01.2011 16:12:09 |
Obě mistrovství jsem docela pravidelně sledoval a všiml jsem si i dalších rozdílů. Třeba při BDO hráčům mnohem více vypadávaly šipky z terče, takže na tomto poli to jasně vyhrál Unicorn :o) Další věc je snímaní terče kamerama, při PDC si nepamatuju, že by jsem neviděl nějaký dabl,zatímco u BDO se stalo minimálně pětkrát, že přes šipku nebylo vidět, jestli ta další šla do dablu nebo ne. I chování hráčů BDO nebylo tak profesionální jak u PDC, hlavně Dekker se má ještě co učit, i když v jeho věku se to dá ještě tolerovat. Jsou to sice detaily, ale i to v celkovém dojmu dělá svoje... O kvalitě hráčů nemá cenu psát, PDC je prostě někde jinde a jsou tam opravdu ti nejlepší hráči na světě. |
|
Autor: Martin |   |
To Martin: |
10.01.2011 16:25:33 |
presne tak...Taky jsem premyslel nad postavenim kamer, kdy prvni sipka mimo double zakryje jeho velkou vetsinu...a je to hodne dano tim, jak maly prostor je pri BDO a pri PDC, kdy kamery mohou byt mnohem vic kolmo a jsou preci jen dal od terce. Proste ty uhly nejsou vychytane. Jsem liny to hledat...ale nevite nahodou nekdo, do kdy ma BDO smlouvu s BBC??? Protoze minimalne do konce tehle smlouvy bude BDO pokracovat (pokud ji nekdo nevykoupi) Nicmene PDC se jednoznacne profiluje jako organizace, ktera je schopna pokryt sipky jak v jejich vrcholne podobe tak i v narodnich svazech. JIste...nebude to zadarmo, ale na druhou stranu placat se v tomhle amaterskem prostredi je fakt strasidelne...tim spis, ze mame jasne srovnani |
|
Autor: ppp |   |
:) |
11.01.2011 15:01:09 |
v celku ma pobavilo ako ste sa rozculovali preco dostal Dakar prednost v TV...vazne ste to nemohli mysliet vazne...ja mam sipky tiez rad, ale toto preco dostal dakar prednost...mno nist...neslo o trening ale priamy prenos z tabora... inac zapasy som pozeral ale musim priznat ze oproti minulemu roku to bolo o nieco slabsie...teda aspon men sa tak zdalo |
|
Autor: Sanko |   |